Helg!

Efter en hård veckas slit har nu jag och Amanda äntligen tagit helg! Vi mailade nyss allt vi skrivit hittills till vår handledare då hon ville ha det senast måndag morgon, och jag är förbaskat stolt över oss! Hoppas bara att vår handledare inte tycker allt är skräp.. :p både jag och Amanda har en förkärlek till talspråk men vi har verkligen försökt undvika detta!

Ikväll ska jag träffa en kompis och äta något gott och titta på film, perfekta fredagsnöjet :)

I helgen ska jag iväg på kickoff med det andra spexet i Linköping holger som jag kommit med i.. Lite roligt att de har exakt samma packlista som LiSS hade förra helgen förutom att de skrivit med resorb ifall man blir uttorkad (motverka bakishet) haha ;) ser fram emot detta!!

Och så har jag och pappa bokat skidsemester! 13-17/1 kör vi till Tandådalen :D sååå himla lycklig över det! Du och jag pappsen <3


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att det var god mat och bra film.
Ha det bra

2012-09-29 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0