Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Det är precis vad jag gjort denna veckan.
 
I tisdags hade jag min praktiska slut-tenta. Jag tyckte att den gick bra men jag blev oerhört orättvist bedömd och fick inte godkänt. Jag vart helt knäckt.. men som student är man väldigt ensam i sådana situationer så man har inget val, det är "bara" att göra om den.
Tisdagen spenderades i sängen, jag var helt knäckt, tog mig inte upp ur sängen på hela dagen, hade ingen matlust och jag vet inte hur många liter tårar som föll. Men jag behövde en sådan dag, morgonen efter kände jag mig starkare. Jag KAN det här, jag måste bara gå tillbaka på fredag och visa dem.
 
Idag sitter jag i skolan och skriver på mitt omvårdnad seminarium som ska in den 10 maj. Jag ska föreläsa om HIV/Aids i 40 min inför min omvårdnadsgrupp. Jag har även fått omvårdnadsbegreppet skam som ska inkluderas i denna "föreläsning".. både intressant och skrämmande på samma gång.. 40 minuter är lång tid, men det ska även innehålla diskussionsfrågor så tricket blir att kunna balansera snack och diskussion..
 
ikväll ska jag och Robin gå på bio, ska bli skönt att få koppla av i några timmar!
 
imorn väntar domedagen.. jag får svar på den teoretiska tentan jag skrev för 2 veckor sen, och jag ska göra den praktiska tentan take 2. antingen blir det en lyckans dag eller så blir det inte det. vi får se...
 
fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kom igen jag vet att du klarar resten många kramar

2013-04-25 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0