nervös.com

Då är det dags igen, sitter här i soffan med ångesten som kryper sig upp över öronen..
Imorn ska jag skriva utbildningens sista tenta, NKSE - nationell klinisk slutexamination. Hela Sveriges Termin 6 ssk studenter skriver den imorn (iaf de som är med i NKSE programmet)
Har suttit och läst lite hela veckan, men det är liksom inte lätt att plugga till något sånthär.. Nu har jag kommit till stadiet "det jag kan det kan jag" och om jag tänker efter så är det ganska mycket, jag har läst på Hälsouniversitetet i snart 3 år, och jag är STOLT över vad jag åstadkommit, jag dras mellan att känna, jag är redo och total terror.. herregud, ska JAG jobba som sjuksköterska, och vara sådär duktig som mina handledare?!?!?! Jag vet att jag har mycket kvar att lära, sjuksköterskeyrket blir man aldrig fullärd i, men jag är god bit på vägen.
 
så,,,, HEJJA MIG! ska försöka sova några timmar nu och skriva tentan utifrån bästa förmåga, bara hoppas att det räcker :)
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att tentan gick bra

2013-04-14 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0