cheesecakefactory

Sista dagen i Portland åkte vi Downtown och gick runt, svårt med nya städer att veta vart man ska gå.. Vi googlade lite på sevärdheter men hittade inte direkt något speciellt, men vi hittade lite affärer och Robin hade kollat upp en gitarraffär han ville till..
till lunch åkte vi till Cheesecakefactory, en resturangkedja som har väldigt mycket olika maträtter samt att de har måånga olika cheesecakes! jag testade en macaroni&&cheese hamburgare! det var en hamburgare med en macaroni&cheese "boll" på :) den var god! tyvärr har de så stora portioner så varken jag eller Robin orkade någon cheesecake, men jag hittade en cheesecake som jag absolut kommer köpa och prova någon annan dag!
 
Idag har vi en chill-dag, vi är hemma hos Evelina och Jeff igen.. Robin har åkt iväg till en annan gitarraffär för han letar efter pedaler och andra tillbehör som är billigare här än i Sverige, jag kände inte att jag orkade följa med dels för att vi besökt en hel del gitarraffärer nu och dels för att jag har fått lite problem med en visdomstand som fått för sig att börja växa och den växer inte rätt så det gör ont i tandköttet och jag kan inte gapa ordentligt så det är lite svårt att äta. Jag får bara hoppas på att det inte blir värre, Mamma har hjälpt mig och bokat tid hos tandläkarn måndagen efter vi kommer hem!
ikväll ska vi på american fotball!! det ska bli jätteskoj! skriver mer om det imorn.

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du det är inte kul att ha tandverk hoppas att det går bra för er

2013-08-29 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0