advent och jobb upp över öronen.

hejsan hej!
Gud vad dagarna går, vi har redan passerat första advent! Jag och Robin har fått upp lite tavlor här i hemmets lugna vrå så det inte ekar riktigt lika mycket längre, vi har även adventspyntat! riktigt mysigt!
översta bilden är utsikten från vårt köksfönster nu, och de andra 2 talar väl för sig själva, nya stjärnor och nya ljusstakar har inhandlats!
Vi har lätt snyggaste balkongen med vårt "stjärnfall" till belysning! (andra balkongen nerifrån till vänster)
Även inne i city har de pyntat fint, här i Södertull, buss och spårvagnsknuten i city, där de har fina stora snöflingor som i mörkret ser ut att hänga fritt i luften!
I söndags åt vi en god och mysig adventsfrukost bestående av tomtegröt, pepparkakor och lussebullar samtidigt som vi tände första ljuset och öppnade första luckan i bamsekalendern (tack Pappa) <3
annars har helgen och veckan mest bestått av jobb jobb och lite mer jobb.. Det har varit otroligt tungt på avdelningen ett tag nu, hoppas det släpper snart för vi skulle alla behöva det på ortopeden! Men om man ska tänka positivt så är det skönaste med mitt yrke att jag kan gå från en pyjamas till en annan! ;-)
hemmapyjamasen!
jobbpyjamasen
Nu ska jag dock vara ledig i dagarna 3 och de kommer spenderas i Stockholm! Först med frugan Carlsson, vi ska gå på Pricilla och sen med Konstapel Foglé där vi får se vad lördagkvällen erbjuder oss! som jag har längtat efter denna helg!!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygg balkong och snygga kläder. Hoppas att det blir(var bra i huvudstaden

2013-12-07 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0