Åkte aldrig till jobbet...

Kom bara till parkeringen.. Där upptäckte jag att någon idiot hade krossat båda mina framrutor på bilen :(
så det blev att ringa Polisen, Länsförsäkringar, Fordassistance, pappa, Robin.. och sen vänta på bärgarn för att sen åka till skadecentret och se vad som händer...
Det enda de snott är min månadsparkeringslapp som kostar 250kr, mycket märkligt då jag t.ex. hade min iPhoneladdare helt synlig mellan sätena som är värd mer..
 
De ska försöka byta rutorna så snabbt som möjligt men förmodligen hinner de inte innan jul.. kul eftersom jag ska jobba hela julhelgen :( Tur att jag har Robin som är snäll och lånar ut sin bil så jag slipper lägga massa pengar på tåg hela julen.
 
så jag fick ringa och säga till jobbet att jag inte kunde komma idag eftersom jag var tvungen att fixa med allt detta, och inte visste hur lång tid det skulle ta.. Nu har dessutom huvudvärken slagit till med full kraft, ligger i soffan och är helt tom..
 
IDIOTER, LÄMNA MIN BIL IFRED!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

det är för jävligt

2013-12-20 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0