Sköna dagar i Malmö

Vi har haft det riktigt gött här nere i Malmö! Kom ner på eftermiddagen i lördags.. Åt gott och spelade plump som jag återigen gick segrande ur :-)
På söndagsförmiddagen åkte jag, Robin och mamma Marie till Emporia! Jag och Robin fick presentkort där i julklapp som vi var "tvungna" att spendera :-) köpte ett par jeans och ett sällskapsspel som
Heter ryktet går som jag velat köpa ända sen i höstas.. 

Vid 18 var det dags för bio! Jag, Robin, Lars och Marie gick på hundraåringen. 

Ska inte säga att jag blev besviken men jag saknade många delar i filmen som står i boken.. Så det var lite tråkigt!
Fint promenadstråk i Malmö utmed strömmen

Efter bion gick vi till en mysig pub vid namn picwick där åt jag en jättegod skagentoast och drack en strongbow.. Vi gick hem och spelade lite mer sällskapsspel.. Testade mitt nya spel och så spelade vi en omgång Besserwisser 
Idag tog vi en sista vända på stan innan det var dags att styra hemåt.. Nu sitter vi i bilen påväg norrut igen. Ikväll kommer Sanne och Andreas till oss och stannar över nyår! Ska bli jättemysigt! 


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Gott nytt år på er

2014-01-01 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0