stora bakaredagen!

Idag har jag stått i köket konstant sen jag vaknade typ (med undantag för att gå till Hemköp och köpa saker jag glömt) :P
Jag har bakat och bakat och bakat!
- Lussebullar
- Mammas limpor
- Hallandsbröd
- Pepparkakor
- Marabouchokladfudge
 
Det stod på min lista och nu är allt bakat och klart :) Det luktar underbart i lägenheten och nu känns det mycket mer juligt här hemma, har även hunnit med att pynta och byta gardiner!
Dagens bakbedrift!
och som traditionen lyder så ska hjärtan hänga i fönstret :)
i år såklart med mig och Robin och våra små hjärtegull August, Alice, Rasmus och Zacharias
Fick som sagt nya gardiner av mamma och även matchande duk så nu är det jättefint och juligt i köket :)
Nu är det dags att gå och lägga sig, vi har haft trevligt sällskap av Johan och Susanne på kvällen. Fick bjuda på mina bakverk och så har vi spelat lite sällskapsspel, underbar kväll! I helgen väntar jobb lördag och söndag, inte lika underbart men får hoppas på att patienterna är snälla och goa :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej: har inte kollat dig på ett tag har haft en del att syssla med och det ser jag att även du har haft, hoppas att allt är bra många kramar.

2013-12-15 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0