Hemresa etapp 1

Tiden går snabbt när man har roligt.. Har haft 4 kalla men mysiga dagar uppe i fjällen med pappa, trevligt att fått träffa Alexander och hans jobbarkompisar också!
Men nu sitter vi i bilen mot mariestad igen.. Alltid lika tråkigt att åka därifrån! Men men bara att börja längta till nästa gång när det nu blir :p

Åker inte hem till Linköping förns imorn vid lunchtid för jag ska till tandläkaren imorn fm.. Känns jättesegt just nu måste jag erkänna, vill hem till mig och jag längtar efter Robin! Men får en myskväll till med mamma vilket inte är fel det heller <3

Bild från transportliften mellan hundfjället och Tandådalen sista dagen


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kul att allt har gått bra. Ha det bra

2013-01-18 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0