en månad kvar

Idag är det en månad kvar tills jag tar examen! helt galet :D
 
Sitter nu med sista uppgiften som ska in på fredag.. riktigt tungt att sitta inne vid datorn när solen fullkomligt steker utomhus!! men det är bara att bita i, snart är det över :D
 
Igår var en dag som jag nästan aldrig trodde skulle ske, jag och Amanda skickade in vår c-uppsats!
Innan vi skulle skicka in den satt vi bara tyst och tittade rakt ut i luften, ingen av oss kunde förstå att vårt arbete faktiskt är klart, men glädjen var verkligen total när vi hade skickat in den!!
 
vi gick till Aioli och drack sangria och åt tapas, så himla gott!! var mätt så jag nästan mådde illa efteråt ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det ser gott ut. Ha det bra

2013-05-08 @ 18:28:37
Postat av: Bengt-Arne

Grattis på födelsedagen

Svar: tack Bengt-Arne!
Emelie Backlund

2013-05-13 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0