VFU- check!

Äntligen!! jag har nu gått mina 24 pass på Hematologen i Linköping, det har varit väldigt lärorikt och stundvis tufft, men nu är det över, jag är godkänd och går vidare därifrån.. En som sagt väldigt lärorik avdelning men inte någon jag vill tillbaka till då det finns väldigt stora brister i personalstyrkan.. Något jag lyft med både min handledare och skolans kontakt då jag inte vill att framtida studenter ska behöva gå igenom det jag gått igenom på den avdelningen..
så, tack och hej Hematologen! :)
 
Nu börjar min lista som sitter på kylskåpet bockas av mer och mer.. nu är det verkligen sista rycket på utbildningen :)
 
36 dagar kvar till examen!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra vi ses

2013-05-02 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0