Smyggenrep

Igår körde jag hem till Amanda och Jimmy och sov på deras soffa.. Fick även gosa med deras små underbaringar Sudden och zäta! Ack vad jag vill ha katt.. Men var sak har sin tid.. Just nu passar det inte bra, men någon gång i framtiden!! 
Sötisarna

Va inte direkt den piggaste tjejen i stan imorse när jag släpade mig till jobbet och efter jobbet var mitt huvud typ äppelmos. Men jag kunde stämpla ut redan 15.25 så då gick jag till vilorummet där det även finns en massagestol. Satt i den i 30 min sen la jag mig och powernapade i 30 min. Så skönt!
Nu sitter jag återigen på podiet och idag kör vi igenom spexet som om det vore föreställning.. Skoj som tusan men nu längtar jag hem till Robin!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du har mycket att stå i men du tycker nog att det är roligt

2013-11-07 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0