bloggtorka

Jobb jobb jobb det är vad senaste veckan har bestått av... men har ju helt glömt att berätta om i fredags, då fick jag finbesök av Tina och mina små mini-monster :)
De tog tåget till Norrköping och jag mötte upp dem på stationen! vi hade en mysig kväll med mycket kurragömma. På lördagen gick vi ut till lekparken utanför lägenheten och så plockade i kastanjer :)
tyvärr jobbade jag korthelg så jag behövde köra till jobbet 13.00, Tina och barnen tog då pendeln till Linköping och hade en mysig dag där innan de tog bussen till Johans föräldrar i Ljungsbro.
älsklingarna i lekparken
Annars har det inte hänt så mycket i veckan, jag var ledig i måndags, låg i soffan hela dagen efter en tuff helg på jobbet, tisdag och onsdag har jag jobbat, 2 dagar kvar att jobba denna vecka, innan jag är ledig i helgen och då ska vi åka till Mariestad :)
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är alltid roligt att läsa från dig

2013-10-24 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0