Far och dotter dag!

Idag kom äntligen pappa hit och hjälpte oss med tapeter i lilla sovrummet. Det blev kanonfint!! Tyvärr lite konstigt ljus då jag tog efter-bilden på kvällen.. Vi har inte bytt golv också :-p 

Efter det körde vi till bauhaus och köpte garderobsreglar, konsoler, hyllor och stänger :-) äntligen kan jag hänga upp mina kläder i min Walk-in closet!! Nu är bara problemet att jag behöver mer galgar.. Får bli ett besök på ikea innan jobbet imorn ;-) 

Nu är det dags för en åtta-dagars på jobbet.. Nästa helg är jag ledig igen! Skulle varit ledig på tisdag men tog en extra kvällstur då det typ är kris på jobbet just nu. 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Blir säkrt snyggt när allt är på plats

2013-09-20 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0