Jobbig helg...

Har jobbat långhelg igen, och det har varit en väldigt krävande helg, jag försöker hålla humöret uppe.. Man kan dölja mycket med ett leende, försöker göra det komiskt hur mycket jag har att göra men när jag kommer hem är jag helt död. Stackars Robin får stå ut med en tråkmåns, men men livet är inte alltid en dans på rosor. och allt är ju inte jobbigt, jag gillar ju mitt jobb men när man inte känner att man räcker till blir det jobbigt.
Imorgon är jag ledig så jag kan ladda batterierna, ska plocka ihop julen och njuta av en dag utan måsten :)
såhär känner jag mig.. haha
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ibland kan det vara lite jobbigt. Ha det bra och kramar

2014-01-11 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0