ett år!

Idag har jobbat på Ortopeden i ETT ÅR! helt galet, hur fort har inte ett år gått?!
Jag tycker det känns som igår när jag nervöst gick och bytte om för första gången för att sen vara helt GALET nervös inför mitt första jobb-pass som sjuksköterska!
Mycket har hänt på ett år och jag är så glad att jag valde ortopeden som min första arbetsplats, jag älskar att komma till jobbet (nästan) varje dag, kollegorna är heelt underbara, och jag känner att jag växer i min roll som sjuksköterska varje dag!
 
Här är jag för nästan ett år sen, tog bilden min andra jobb-vecka, och det var den som var på mitt tack-kort :)
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ja tiden går allt för fort ibland ha det bra och många kramar

2014-06-16 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0