20 dagar

Hej!
Har inte skrivit här på nästan 3 veckor. galet!
men det har varit galna veckor, jobbmässigt! Det har varit fullt ÖS meningslös på jobbet, väldigt många stackars människor som brutit sig på ett eller annat ställe.
 
highlights under veckorna som gått
- jag har spelat flöjt på en föreställning med LiSS, deras flöjtissa blev sjuk så dirigenten ringde och fråga om jag kunde hoppa in.
- Jag har åkt lite mer konståkning och äntligen klarat enkel axel igen (1,5varv i luften). Hade satt upp det som mål innan is-säsongen är slut :)
- Jag har fått ett kusinbarn, Grattis Amanda
- Jag har varit på afterwork med jobbet, fick på Harrys och åt mat och deltog i deras musikquiz.
 
Idag är en speciell dag, för idag fyller min älskade år, vi får se vad han känner för att hitta på när han slutar jobbet, jag har sagt att han får bestämma!
Själv är jag ledig dagen till ära, så jag ska ladda batterierna för 2 jobb-dagar till den här veckan!
 
Grattis på födelsedagen min finaste
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej. Hoppas att allt fortfarande är bra med er för det är det här. Kramar

2014-03-10 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0