dö-sjuk!

i Tisdags när jag kom hem kände jag mig lite "ur fas"..
gick och la mig ganska tidigt, men visade sig att jag inte skulle få sova en sekund.. jag besökte toaletten ca 40ggr skulle jag tro, tappade räkningen efter ett tag..
en rejäl sväng av vinterkräksjukan tror jag minsann att jag drabbades av. Trodde det var matförgiftning först men det har hållt i sig allt för länge för det..
Nu fredag är jag nästan tillbaka i gängor igen.. behöver fortfarande powernaps för att orka hålla mig vaken men det går absolut åt rätt håll.. nu är jag "bara" ganska uttorkad så jag försöker ösa i mig vätska men magen är ju lite klen så jag får ta det lite lugnt. Svårt dedär!
 
Imorn bär det av till Västergötland.. för på söndag åker jag och Pappa till Tandådalen! känns skönt att det fortfarande är några dagar kvar så jag orkar åka skidor, annars hade jag gråtit blod nu för nästa vecka har jag längtat efter i typ ett halvår!
 
hoppas det är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0