Akuten

I onsdags var det äntligen dags för lite reunion igen! Jag var supertaggad när jag letade fram alla delarna till min outfit!
Vi sågs i Trädgårdsföreningen och hade lite picnic och träffade många gamla festerister och studenter :) Vädret höll sig nästan hela eftermiddagen, men det började regna lite på sena eftermiddagen, som tur var så bor Victoria i närheten av trädgårdsföreningen så det "problemet" löste vi snabbt!
 
vid 16.30 var det dags att bege sig mot Kårallen och patetbastun! jag hatar ju att basta men jag hängde i omklädningsrummet med flera andra som inte heller ville basta ;) Ellinor och Camilla föll tillbaka i gamla vanor "man tager vad man hittar" och någon timma in i bastandet hade lagt vantarna på just ett par vantar och en akutenjobbare bussarong :)
 
Efter bastun gick vi ner till Maria (via donken) på mellanfest! väldigt trevligt och det kändes som att tiden stått stilla från festerist-tiden!
När klockan var 23 tog vi oss tillbaka till Kårallen för att dansa loss som aldrig förr! Träffade många gamla festerister som jag inte träffat på länge så det var en toppenkväll som avslutades på Baljans dansgolv :)
 
Igår var jag inte piggaste bruden i stan, men jag slängde ihop 2 sockerkakor till Robin och hans vänner när jag kom hem för de hade varit ute och gått första maj tåg och det blev en jättetrevlig eftermiddag hemma i vår soffa!
 
Idag sov jag länge och nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och samla energi, inatt väntar natt-jobb går 2 nätter nu så jag jobbar på att vända på dygnet litegrann!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det kostar på att ligga på topp. Ha det

2014-05-06 @ 10:02:45
Postat av: Mamma

Nu behöver du byta till sommar bild kram

2014-05-11 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0