sol och resturangbesök

Åh vilken härlig vecka det har varit med massa sooooool :)
 
I Onsdags Åkte jag, Maria och Rasmus ner på stan efter jobbet och åt god glass på Bosses, jag är kanske lite tråkig men väljer alltid citronsorbet där, för den är så fasansfullt god!!
I torsdags sågs jag, Maria och Amanda efter jobbet, satte oss först på Överste Mörners för några öl/cider för att sedan gå vidare till Aioli, en tapasresturang i Linköping som aldrig gör mig besviken, de har så goda rätter att jag skulle kunna välja en av allt på menyn tror jag!! blir ju inte sämre av en stor kanna sangria och mysigt sällskap! :)
I fredags var jag ledig så jag hade en lugn och skön dag med tvätt och fix i lägenheten, på kvällen gick jag och Robin ner på stan och åt gott på Brooklyn Bar!
Vi avslutade sen kvällen med öl/cider och Unospelande på balkongen :)
Igår åkte jag, Robin och hans föräldrar till Tranås för att hälsa på Robins pappas moster Karin och hennes sambo Ture, jättemysigt! sen har jag jobbat kväll igår och dagtur idag så helgen har i övrigt inte varit så roande..
Nu sitter jag och tittar på Notting Hill och bara chillar!
 
Nästa vecka blir också spännande, Robin har 2 spelningar som jag ska få avnjuta, först en med sina bröder på fredag och sen med sitt band på lördag! you can now call me a groupie ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

jag tycker också om citronsorbe köpt i hamnen i den kiosken som säljer Italiensk glass. Ha det bra kramar

2014-05-26 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0